JenniferSkopac

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Måndag...

Av Jennifer - 14 oktober 2013 15:54

Alla hatar måndagar på ett eller annat sätt. Eller kanske inte alla, det finns ju personer som gillar att stiga upp tidigt, gå till skolan, jobba och slita. Svälta ihjäl och så är det 1 timme kvar tills lunchen och man tror att man ska dö.

Ja, folk är annorlunda.


Så  min måndag var som vanligt... skittråkig.

Alla andra i min klass spelar pingis på rasterna och man själv sitter i ett hörn  och tänker, Pingis suger.

Och sedan kommer man till lektionerna med huvudvärk och ska försöka jobba? Nej det funkar inte.

Så då har man kämpat extra hårt för att försöka få ro.


Vi hade ett slöjdprov idag... Även fast det såg ut att det var as lätt så var det så svårt att jag skrek ut och typ dampade för att jag inte kunde. Ska inte slöjd vara ett ämne man ska gilla, ett ämne som man kan ha kul utan prov?

Nej det är det inte, man ska ha prov. Man ska kunna alla verktyg. Ah, där tog föredetta slöjdälskaren Jennifer fel.


Inga mer prov i veckan tror jag, hoppas jag.. vilket betyder... CHILLA HELA VECKAN.


Lite sneare ikväll så har jag karate träning. Så jag kommer säkert få kämpa sönder där också.


I love monday.. #bullshit.


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 19 november 2013 18:11

Ikväll så har jag ingen karate tränig, vilket känns otroligt skönt.  Nu kan jag bara luta mig tillbaka och kolla på några avsnitt av Supernatural eller något sådant. Läxa? Det får jag göra någon annan dag. Ikväll ska jag bara slappna av, Inte t...

Av Jennifer - 18 november 2013 17:29


Jag har tyvärr inte velat berättat detta för er. Men i lördags så bet min hund min lossas pappa riktigt rejält i handen. Han bet han rakt igenom handen vilket gjorde så han fick ett litet hål + en stor reva som man kunde se handens innehåll i. De...

Av Jennifer - 17 november 2013 11:22

Eftersom det var ingen som ville vara med på min tävling, tråkigt nog. Tog jag bort den. Fast jag kan ju inte tvinga någon!   Idag är det som vanligt städ dagen. Söndag är en sån dag tycker jag! Jag har ganska lite läxor men ändå ganska mycke...

Av Jennifer - 14 november 2013 15:48

Inför vintern brukar jag nästan alltid kolla på varma och mysiga kläder. Visst vem brukar inte göra det egentligen.    Vad tänker ni på när jag säger vinter? Är det den varma öppen spisen eller är det uteaktiviteterna i snön? Jag tänker på kl...

Av Jennifer - 13 november 2013 15:44

Eftersom det har börjat bli vinter så är det nästan mörkt när jag kommer hem från skolan. Vilket jag tycker är tråkigt. När jag har tråkigt brukar jag gå ut och fota till denna blogg. Och det tänkte jag göra idag. Men eftersom det blir mörkt så sna...

Kolla in min bästaväns blogg!<3

Klicka här

Presentation


Hej på er allihopa!
JENNIFER HERE

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kontakt

Om ni vill kontakta mig, ställa frågor eller något så mejla mig.

 

jenniferskopac@hotmail.com

Översätt

Omröstning

Vad skulle ni vilja vinna på min tävling/giveaway?
 Victoria Secret Body Mist
 Smink
 Hårprodukter
 Hud krämer
 Nagelack
 Kläder
 Smycken
 Annat

Super Junior

  Super Junior är ett koreanskt band som jag är ett stort fan av. Super Junior består av: Kyuhyun, Eunhyuk, Siwon, Ryewook, Shindong, Donghae, Leeteuk, Kubum, Kangin, Hangeng (han lämnade bandet) Sungmin, Heechul, Yesung.

Ni borde lyssna på dom.

e.l.f. Cosmetics Danmark

Instagram

 

Kik

 

Ask

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

RSS

HTML

Super Junior Eunhyuk Diamond

Ovido - Quiz & Flashcards