JenniferSkopac

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Plugga plugga plugga!

Av Jennifer - 5 november 2013 16:56

Nu vill jag inte klaga eller något för jag vet att 8:orna och 9:orna hard et mycket mycket värre.

Men just nu har vi JÄTTE mycket läxa. Jag menar vi har läxa i NO,SO,Matte,Svenska,Engelska,(Spanska).

Är inte det typ alla ämena? Det känns så.

Vi har NO förhör imorgon, SO prov på torsdag, Matte prov fredag. Engelska nästa vecka, Svenska tills på fredag eller torsdag, vet inte riktigt. 

Men det är iallafall mycket läxa tycker jag. Man ska inte ha för lite läxa heller, men lite kan dom väl chilla.


Jag hade tänkt att prata lite om våra spanska lektioner. Egentligen är det inget fel på dom, men eftersom jag ville egentligen ha franska så tycker jag inte spanska är kul. Just när jag tänkte välja franska så tog dom bort det.  #Besviken.

Men iallafall. Vi har spanska kanske 3 gånger i veckan.  Det är inte att det är tråkigt som är problemet. 

Utan jag fattar inte något vad vi snackar om. Vår spanska lärare är väldigt bra på att gå fort fram, vilket är väldigt jobbig eftersom man hinner inte med att lära sig. Så fort vi kommer till en ny text vi ska lära oss så frågar hon.

-Vad betyder detta?

Jag menar jag har ingen aning eftersom vi just öppnat sidan och inte har gått igenom saker. 

Men jag fick veta att i 8:an när vi har spanska så förklarar hon inte ens på Svenska vad vi ska göra utan man ska tydligen förstå vad hon säger på spanska. KAAOOOS.


Nu måste jag plugga, tyvärr. Hejdå :)


   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 19 november 2013 18:11

Ikväll så har jag ingen karate tränig, vilket känns otroligt skönt.  Nu kan jag bara luta mig tillbaka och kolla på några avsnitt av Supernatural eller något sådant. Läxa? Det får jag göra någon annan dag. Ikväll ska jag bara slappna av, Inte t...

Av Jennifer - 18 november 2013 17:29


Jag har tyvärr inte velat berättat detta för er. Men i lördags så bet min hund min lossas pappa riktigt rejält i handen. Han bet han rakt igenom handen vilket gjorde så han fick ett litet hål + en stor reva som man kunde se handens innehåll i. De...

Av Jennifer - 17 november 2013 11:22

Eftersom det var ingen som ville vara med på min tävling, tråkigt nog. Tog jag bort den. Fast jag kan ju inte tvinga någon!   Idag är det som vanligt städ dagen. Söndag är en sån dag tycker jag! Jag har ganska lite läxor men ändå ganska mycke...

Av Jennifer - 14 november 2013 15:48

Inför vintern brukar jag nästan alltid kolla på varma och mysiga kläder. Visst vem brukar inte göra det egentligen.    Vad tänker ni på när jag säger vinter? Är det den varma öppen spisen eller är det uteaktiviteterna i snön? Jag tänker på kl...

Av Jennifer - 13 november 2013 15:44

Eftersom det har börjat bli vinter så är det nästan mörkt när jag kommer hem från skolan. Vilket jag tycker är tråkigt. När jag har tråkigt brukar jag gå ut och fota till denna blogg. Och det tänkte jag göra idag. Men eftersom det blir mörkt så sna...

Kolla in min bästaväns blogg!<3

Klicka här

Presentation


Hej på er allihopa!
JENNIFER HERE

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kontakt

Om ni vill kontakta mig, ställa frågor eller något så mejla mig.

 

jenniferskopac@hotmail.com

Översätt

Omröstning

Vad skulle ni vilja vinna på min tävling/giveaway?
 Victoria Secret Body Mist
 Smink
 Hårprodukter
 Hud krämer
 Nagelack
 Kläder
 Smycken
 Annat

Super Junior

  Super Junior är ett koreanskt band som jag är ett stort fan av. Super Junior består av: Kyuhyun, Eunhyuk, Siwon, Ryewook, Shindong, Donghae, Leeteuk, Kubum, Kangin, Hangeng (han lämnade bandet) Sungmin, Heechul, Yesung.

Ni borde lyssna på dom.

e.l.f. Cosmetics Danmark

Instagram

 

Kik

 

Ask

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Kategorier

RSS

HTML

Super Junior Eunhyuk Diamond

Ovido - Quiz & Flashcards