JenniferSkopac

Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Tenn på slöjden!

Av Jennifer - 11 november 2013 16:35

Jag är verkligen jätte trött efter hela resan. Fortfarande ont i halsen. Sen är det ju skola så då blir det extra jobbigt.

Men vad ska man göra. 

Idag så kunde jag inte koncentrera mig alls. Inte på rasterna och verkligen inte på lektionerna.

Det enda jag tänker på är att jag vill tillbaka till Super Junior. Det går liksom inte att tänka på något annat.


Idag hade vi slöjd och jag var snäll att göra en häst av tenn till Victoria. Eftersom hon verkligen älskar hästar.

Men då hände det en olycka. Jag fick nämligen tenn på min hand. Ny smällt tenn, på sådär 200 grader. Väldigt bekvämt.

Det fräte sönder mi hud. Vilket gjorde så otroligt ont så jag skrek för fullt. Min träslöjd lärare var lugn och sa att jag skulle kyla ner min tumme i kallt vatten. Och det gjorde jag. Iskallt vatten så nästan mina fingrar domnade av. Klara försökte lugna ner mig. Och det funkade på sätt och vis. Min tumme blev svullen. Alldeles röd. Så allt detta för min älskade syrra. 

   



Föresten, av alla Super Junior saker jag har så mixade jag ihop dom och satte upp dom på min blåa vägg. Vilket är Super Juniors fan färg!

 

Väldigt nöjd.



Nu hade jag tänkt att göra så att ni får rösta om vad ni vill vinna i min Giveaway. 

Titta åt vänster och klicka vad ni vill ha.


Hej med er!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 19 november 2013 18:11

Ikväll så har jag ingen karate tränig, vilket känns otroligt skönt.  Nu kan jag bara luta mig tillbaka och kolla på några avsnitt av Supernatural eller något sådant. Läxa? Det får jag göra någon annan dag. Ikväll ska jag bara slappna av, Inte t...

Av Jennifer - 18 november 2013 17:29


Jag har tyvärr inte velat berättat detta för er. Men i lördags så bet min hund min lossas pappa riktigt rejält i handen. Han bet han rakt igenom handen vilket gjorde så han fick ett litet hål + en stor reva som man kunde se handens innehåll i. De...

Av Jennifer - 17 november 2013 11:22

Eftersom det var ingen som ville vara med på min tävling, tråkigt nog. Tog jag bort den. Fast jag kan ju inte tvinga någon!   Idag är det som vanligt städ dagen. Söndag är en sån dag tycker jag! Jag har ganska lite läxor men ändå ganska mycke...

Av Jennifer - 14 november 2013 15:48

Inför vintern brukar jag nästan alltid kolla på varma och mysiga kläder. Visst vem brukar inte göra det egentligen.    Vad tänker ni på när jag säger vinter? Är det den varma öppen spisen eller är det uteaktiviteterna i snön? Jag tänker på kl...

Av Jennifer - 13 november 2013 15:44

Eftersom det har börjat bli vinter så är det nästan mörkt när jag kommer hem från skolan. Vilket jag tycker är tråkigt. När jag har tråkigt brukar jag gå ut och fota till denna blogg. Och det tänkte jag göra idag. Men eftersom det blir mörkt så sna...

Kolla in min bästaväns blogg!<3

Klicka här

Presentation


Hej på er allihopa!
JENNIFER HERE

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kontakt

Om ni vill kontakta mig, ställa frågor eller något så mejla mig.

 

jenniferskopac@hotmail.com

Översätt

Omröstning

Vad skulle ni vilja vinna på min tävling/giveaway?
 Victoria Secret Body Mist
 Smink
 Hårprodukter
 Hud krämer
 Nagelack
 Kläder
 Smycken
 Annat

Super Junior

  Super Junior är ett koreanskt band som jag är ett stort fan av. Super Junior består av: Kyuhyun, Eunhyuk, Siwon, Ryewook, Shindong, Donghae, Leeteuk, Kubum, Kangin, Hangeng (han lämnade bandet) Sungmin, Heechul, Yesung.

Ni borde lyssna på dom.

e.l.f. Cosmetics Danmark

Instagram

 

Kik

 

Ask

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Kategorier

RSS

HTML

Super Junior Eunhyuk Diamond

Ovido - Quiz & Flashcards